Monday, July 6, 2009

Salam perkenalan...(my biodata)


7th July 2009 ( myfirst time )

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua rakan-rakan yang dikasihi...first of all i wanna introduce my self first k...my real name is Mohd Saiful Azmi b Hj Elias...i am Johorean...i'm just 20 y/o.skrg study kat Unitar Kelana Jaya,PJ.I'm doing my diploma in entrepreneurship. currently in 8th sem....i'm one of the Majlis Perwakilan Mahasiswa(MPM) as a Exco Sports & Recreation just for this year... I've 8 sibling and i'm the last one from my sibling...anak bongsu beb...hehehe...saje je nak tulis buang mse kat blog ni...nak bork2 n tukar2 pendpt kat sape2 yg sudi...hehe...who r intersted in my blog,pliz leave ur comment here ok...emm...thats all just for this time being...wait for my following information later ok...tata!!!

No comments:

Post a Comment